Monday, July 20, 2009

ARAU OPEN 2009




DATE :25-30 MAY 2009
VANUE: UITM PERLIS

bila sebut AO ja, tetiba rsa penat gila..bru sebut tu...aihh...cm2 kami kna lalui time AO ni...cm2 prob ada..tp alhmdullilah smua plan mnjadi....ni r pngalaman plg sempoi pnh aku rsa...by tha way aku pnya tugas as ketua biro hadiah n pensijilan...smua hadiah aku kna setel kan n uwt sijil....hm..kna jmpa pengarah cmpus mntak sain sijil...hebat gk r aku nie kan...(bangga sendiri)...
aku mmg kagum ngn smua org dlm team AO 09 kali ni...coz smua buat kerja sungguh2...walaupun ada la segilintir manusia yg gila pangkat dan kuasa duk mngarah ja..tp x buat kerja pun...mcm la bgus sgt kan...hmm...x nk la ngumpat byk2 kt sni...biarlah aku n bdk2 team AO 09 ja tau sapa org tuuuu....huhuhu.....well...event ni aku jadikan sbgai pngalaman last aku di UiTM ARAU.....kenangan la gak tuu....pahit..manis smua ada..(ada ka)cm pahit ja bnyk...night mare kot...hahhaha

No comments: