Thursday, June 24, 2010

Kenapa dgn aku??

4.10 pagi
x boleh tdo...=(

sdikit pergaduhan berlaku..

kenapa dgn aku?kenapa aku perlu marah dia?dia x uwt salah apa2 pun
lately aku jdi pemarah sgt...aku pun x tau kenapa...apa yg aku tension sgt pun aku x tau..
aku dh 22thn...tp still ada sifat budak2 tu...manja.
dia byk bersbr ngn aku...aku perli dia pun...dia x ckp pe2..tp dlm hati msti dia terasa kan..aku x dak niat pun nk perli2 dia..just gurau2 ja...
aku slalu nk jdkan dia perfect dpn smua org..tp aku tau bnda tu x boleh..aku kena terima dia seadanya...yes..aku mmg terima dia seadanya diri dia...dr awl lagi aku kwn aku dh sedia nk terima dia...aku tau hati dia baik..n dia sayang aku.aku x pernah jumpa smbody yg layan aku mcm dia buat..
tapi kdg2 aku x hargai dia..ntah la...well ada la sbb2 yg aku rsa aku ptut marah...tp klau hal kcik2 aku x ptut mrh kan...kdg2 aku x phm dgn diri aku sendiri..mungkin mmg aku x patut dicintai kot.mayb aku perlukan msa utk aku cri apa yg aku nak...tp aku perlukan dia kat sisi aku..sbb aku tau dia ja yg leh uwt aku happy saat aku sedih...saat aku ada prob..

Ya Allah, Kau kuatkn lah hatiku ku...Kau tetapkan lah hati dan iman ku..

No comments: