Sunday, January 22, 2012

2012


Alhamdullilah kita dah masuk tahun baru 2012...

semangat pun mesti barukan...dah lama aku tinggal kan blog2 ni...x tau la kenapa..(sbnarnya tahu) ---> sbb aku lupa p'word la..b

oleh x?heheh...aku dh lama pun stat blog2 ni..cuma aku terstop jer..tp skrg rsa mcm nak stat balik..sbb aku ada byk benda nk share...mcm2 sgt...life aku skrg dh berbeza dengan dulu2 ok...skrg aku dah ada bisnes sendiri...+ otw finish my dgree + life yg happy..awsome la..mmg syok life aku skrg...terasa lebih terisi dr dulu...aku pun makin cute dow..haha (perasan sat)..aku akan terus..terus..dan terus update blog aku mulai skrg....i will share everything kt blog nih....kembali berkawan dengan blog..aku tau blog ni majuk dh ngn aku..sbb aku break ngn dia tanpa sbb...heheh...aku akan pujuk dia ok...=) smile2.......


No comments: