Sunday, February 5, 2012

BILA CINTA

Today adalah awsome day!hehe..

TO MR LOVE,

saya sngat hargai awak....saya tahu awk berusaha untuk berubah menjadi yang terbaik untuk saya..saya tahu awak berusaha untuk menceriakan hari saya, membuat saya gembira dan bahagia...mungkin sikap saya yang sgt la kebudak2 kan ni,..kuat merajuk..suka maki awak...cakap macam2 kat awak yang membuatkan saya banyak berfikiran negatif terhadap awak...saya tahu awak banyak melakukan kesilapan...tp kesilapan yang awk lakukan itu mungkin juga disebabkan perangai saya ni...tp awak tetap sabar melayan kerenah saya...yang anak manja ni...apa nak pasti dapat..hmm..dan saya tahu juga banyak sikap awk yang ramai orang x suka dan saya terikut dengan mereka....saya pun x paham kenapa..mungkin banyak benda saya belum tahu tentang awak...sbb awak terlalu banyak berahsia dengan saya....

hanya satu saya mohon dari awak...semoga perubahan ini akan kekal dan jangan ulangi kesilapan yang pernah awak lakukan..saya tah berhak untuk menghukum awak...sebab manusia tak lari dari melakukan kesilapan..saya juga lakukan kesilapan...sama2 la kita berubah dan berdoa semoga jodoh kita kuat dan mendapat restu semua pihak....tq skali lagi ok...


YA ALLAH,
JIKA DIA BENAR UNTUKKU,
DEKATKAN LAH HATINYA DENGAN HATIKU,
JIKA DIA BUKAN MILIKKU,
DAMAIKANLAH HATIKU DENGAN KETENTUANMU.....

No comments: